2019年5月15日星期三

月供股票一週年



不經不覺筆者進行月供股票已有1年時間,投資戶口由當初的$0變為今天漸見氣色,實在令人感動又鼓舞(學子華神話齋一定係鬼上身)

「窮人多嗜好,網購點少得!」其實早在進行月供股票前,筆者為了戒除胡亂/重覆消費的惡習,已好忍耐地完成了一份18個月的零存整付,利息雖少,但總比只想不動(身邊有太多呢類型朋友)為優吧。

當然除了資產增值外, 個人增值亦少不得。正所謂「少壯不努力,老大徒傷悲」「書到用時方恨少」筆者在這方面有深切體會(又到講古時間)

小時候讀書成積不佳,小一已被留級,在母親大人苦苦哀求校長及班主任下,校方最終勉強給我升上小二,母親大人亦特地花$為我請來補習老師,望我成積會有進步,可惜筆者天生懶過條蛇嘅獨特氣質(氣質?!)發揮得太過淋漓盡致,所以母親的如意算盤從未打响,當然呢個親手養植咗幾廿嘅惡果到咗今時今日終於要硬食。 為了可以增進自己嘅才華,近年不停花$去進修(本應唔使$,宜家就要自費,係咪犯賤),只望响步入耆英階段前能夠來個廢中大翻身,否則真係會後悔。

踏入月供股票第二年,希望我嘅資產增值之路繼續一帆風順,而我亦會一如以往用零存整付的方式去預留學費。

我的月供組合:
3 煤氣     
11 恆生     
12 恆基   
66 地鐵   
823 領展  

3 則留言:

  1. 今年係公用股領先既一年!
    加油,愈長線愈知道呢度壟斷股既優勢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝90s兄。我呢d老嘢遲起步,有排追了。不過我每年會set target俾自己,年尾一定要儲夠某個股數。

      刪除
  2. 網購真係好難全戒, 因為有D必需品網購的確便宜一點, 有時做特價又會一次過買哂一年的必需品, 令到該月的現金流變了負數 :(

    回覆刪除